Tapirbloggen

tisdag, april 11, 2006

Lan och Somename

Nu i helgen har jag varit på lan. Jag är ju lite kräsen med lan, så det är egentligen bara c0lan som jag åker på. Den här gången var det inte bara Trollhättebor där utan folk från hela Sverige! Kul tycker jag! :D

Innan jag åkte till lanet så installerade jag om min dator. Snacka om att det har behövts en längre tid, men nu är det i alla fall gjort. Det känns som att allting fungerar bättre än innan i alla fall. Är bara bluetoothen jag ska få igång så att det fungerar bättre än vad det gör. :-/

På söndag ska Somename släppas. Jag är lite orolig för det faktiskt eftersom vi (läs Emil) har ändrat om så mycket i grundsystemet att jag känner att jag inte riktigt hänger med. Dock verkar det som om det kommer bli väldigt mycket lättare att jobba på sidan efter det. :)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem