Tapirbloggen

torsdag, april 20, 2006

Jag är så trött...

Jag är så trött just nu. Inte fysiskt trött, utan psykiskt. Allting känns som att det går åt fel håll.

I skolan har jag fyra stycken ämnen med en lärare som inte gillar mig, vilket kommer att leda till att jag får underkänt i de ämnena. På Gehörs- och musikläralektionerna känner jag att jag inte hänger med. Jag ska skriva ett arrangemang och lämna in som avslutningsarbete. Problemet är bara att jag inte vet hur man skriver stämmor.
I svenskan lyckades jag igår missa nationella provet vilket ledde till att jag nu har IG-varning där. Allting känns så meningslöst...

Jag har seriösa tankar på att hoppa av gymnasiet, fast det bara är en halv termin kvar.

1 Kommentarer:

  • Staaackars tappelipiren då... Du ska prata med Li har jag ju sagt. Inget är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid... =)

    Av Anonymous Anonym, vid 23:07  

Skicka en kommentar

<< Hem